REFERENDUM W WARSZAWIE
W SPRAWIE LIKWIDACJI STRAŻY MIEJSKIEJ

Rejestracja Poparcia

Wydarzenie zorganizowane przez Demokrację Bezpośrednią Dołącz do aktulanego wydarzenie na Facebook i zaproś znajomych

Jeśli jesteś zainteresowany referendum, Zarejestruj się !
Promuj akcję w mediach społecznościowych !

(zobacz tutaj jak w łatwy sposób zaprosić wszystkich swoich Facebookowych znajomych do wydarzenia za pomocą jednego kliknięcia myszką)

W związku z promowaniem przez ratusz m. st. Warszawy konsultacji społecznych i nakłaniania warszawiaków do współrządzenia stolicą
Urząd miasta warszawy,straż miejska,referendum w sprawie likwidacji straży miejskiej
Partia Demokracja Bezpośrednia proponuje udział w referendum lokalnym, którego wynik będzie wiążący dla władz Warszawy.

"Czy popiera Pani/Pan zlikwidowanie straży miejskiej w Warszawie ?"


Proponowane odpowiedzi: "tak" lub "nie".

Tak może wyglądać pytanie referendalne w Warszawie. Jeśli jesteś zainteresowany przeprowadzeniem takiego referendum czytaj dalej.
Partia Demokracja Bezpośrednia www.strazmiejska.warszawa.pl, popiera rozwój zarządzania bezpośredniego w samorządach, w tym również poprzez przeprowadzanie referendum w jak największej liczbie spraw.Urząd Miasta Warszawarównież zachęca do konsultacji i współudziału zarządzania miastem. Dlatego chcąc pomóc w rozwoju społeczeństwa obywatelskiego podjęliśmy działania zmierzające do zbadania poparcia dla referendum w sprawie likwidacji straży miejskiej. Jako organizacja nie opowiadamy się ani na TAK ani na NIE w temacie pytania referendalnego. Zależy nam, aby w tej sprawie decyzja władcza należała do obywateli a nie do urzędników. Jeśli również uważasz, że referendum w tej sprawie powinno się odbyć, zarejestruj się aby ułatwić w przyszłości przeprowadzenie procesu formalnego zbierania głosów poparcia dla organizacji referendum. Zgodnie z procedurą przewidzianą w ustawie o referendum lokalnym aby referendum odbyło się musimy w ciągu 60 dni od powiadomienia UM Warszawa zebrać fizyczne podpisy w ilości 200 tys. od osób zameldowanych w Warszawie. Niniejsza deklaracja elektroniczna nie jest deklaracją poparcia dla referendum w rozumieniu ustawy. Jest to ankieta badająca zainteresowanie tego typu inicjatywą. Rejestracja jest dowodem zainteresowania referendum. Zgłoszenie chęci zbierania podpisów w 3 kroku formularza oznacza dodatkowo gotowość do wzięcia udziału w procesie zbierania podpisów .
Krok 1.
Wprowadź wszystkie dane i przejdź do Krok 2.
Krok 2.
Podaj swój adres zamieszkania i kliknij przycisk "Pokaż punkt na mapie" - pojawi się punkt który będzie można w dowolny sposób przenieść do określonego miejsca. Użyj przycisków i aby przybliżyć lub oddalić mapkę.
Pokaż punkt na mapie
Krok 3.
Czy gotów jesteś zbierać podpisy ?
Aby korzystać z usługi musisz zapoznać się z regulaminem.
MINI BLOG
#1 Straż miejska nie znała przepisów. Przegrała w sądzie
01
LIP
2014
"Sąd uniewinnił wrocławskiego kierowcę ukaranego za parkowanie na miejscu dla niepełnosprawnych. Było ono nieprawidłowo oznakowane, bo straż miejska nie znała właściwych przepisów, ale i tak wypisywała mandaty"

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15859356,Straz_miejska_nie_znala_przepisow__Przegrala_w_sadzie.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Gazeta
#2 Strażnicy miejscy przebierali się za policjantów i wymuszali łapówki
01
LIP
2014
Demokracja Bezpośerdnia - nowa jakość w polityce

http://niezalezna.pl/56487-straznicy-miejscy-przebierali-sie-za-policjantow-i-wymuszali-lapowki
#3 Dobra Wiadomość. Mandaty ze Straży Miejskiej można wyrzucić do kosza.
14
MAR
2014
Nie musisz płacić mandatów z fotoradarów straży miejskiej. http://3obieg.pl/trybunal-konstytucyjny-wszystkie-pieniadze-za-mandaty-z-fotoradarow-musza-zostac-zwrocone
#4 2 mln 300 tys mandatu od straży miejskiej
14
MAR
2014
Demokracja Bezpośerdnia - nowa jakość w polityce
#5 Sąd w Lublinie nie wykazał się tolerancją dla straży miejskiej
14
MAR
2014
Demokracja Bezpośerdnia - nowa jakość w polityce
#6 Straż Miejska zajmuje miejsce dla niepełnosprawnych
14
MAR
2014
Demokracja Bezpośerdnia - nowa jakość w polityce
#7 Straż Miejska w akcji od 4:53
13
MAR
2014

#8 Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka
13
MAR
2014
Demokracja Bezpośerdnia - nowa jakość w polityce
#9 Budżet Straży Miejskiej w Warszawie
13
MAR
2014
Budżet całej straży miejskiej w 2012 - 106 mln. Dla porównania : Na naukę na basenie dla dzieci - 5 mln Dofinansownie stołówek dla dzieci - 36 mln Budżet całej rekracji, sportu i wypocznyku dla wszystkich mieszkańców warszawy w tym imprezy i iwetny - 109 mln Promocja rozwoju gospodarczego - 79 mln. Wygląda na to zę za budżet strazy miejskiej moglibyśmy imprezować dwa razy więcej
#10 Współczesne ORMO - Straż Miejska
13
MAR
2014

#12 Czy to ma sens ?
13
MAR
2014
Demokracja Bezpośerdnia - nowa jakość w polityce
#14 Po co broń straży miejskiej ?
13
MAR
2014
Trwają prace nad ustawą, która ma dać strażnikom miejskim broń i prawo do przeprowadzania kontroli osobistych Projekt przygotowuje dwunastu komendantów największych polskich miast zrzeszonych w Unii Metropolii Polskich. Funkcjonariusze otrzymaliby znacznie większe uprawnienia - mogliby prowadzić obserwację, rejestrować przebieg dokonywanych czynności, dokonywać kontroli osobistej. Dostaliby też dostęp do baz danych, m.in. o osobach ściganych. Dzisiaj strażnik może wylegitymować każdego, ale sprawdzić, czy np. jest poszukiwany listem gończym - już nie. Straż miałaby zmienić nazwę na policja municypalna (czyli miejska). http://wyborcza.pl/1,76842,12086459,Straz_miejska_chce_miec_bron_palna.html#ixzz2MnSLncmG
#15 Chroń dzieci przed Strażą Miejską
13
MAR
2014
Szok w stołecznej straży miejskiej. Aż huczy od komentarzy z powodu haniebnego czynu jednego ze strażników, który upił i zgwałcił swą 14-letnią pasierbicę. http://www.fakt.pl/14-latka-zgwalcona-przez-straznika-miejskiego-,artykuly,80759,1.html
#16 Informacje o referendum w sprawie likwidacji straży miejskiej
13
MAR
2014
http://www.mmwarszawa.pl/441797/2013/3/6/chca-referendum-w-sprawie-likwidacji-strazy-miejskiej?category=news
#17 Straż Miejska potrafi parkować
13
MAR
2014
Demokracja Bezpośerdnia - nowa jakość w polityce
#18 Brawurowa akcja Straży Miejskiej
13
MAR
2014

#19 Warszawska Straż Miejska szanuje zieleń
13
MAR
2014
Demokracja Bezpośerdnia - nowa jakość w polityce
#20 Bezprawie Straży Miejskiej
13
MAR
2014

#21 Straż Miejska ponad prawem
13
MAR
2014
Demokracja Bezpośerdnia - nowa jakość w polityce
#22 Dzięcioł chce likwidacji Straży Miejskich.
13
MAR
2014
Według posła PO Janusza Dzięcioła, byłego strażnika, straże miejskie trzeba zlikwidować, bo ich formuła się wyczerpała. http://moto.onet.pl/1676881,1,miasta-pozbywaja-sie-strazy-miejskich,artykul.html?node=2
#23 Nietypowy list od straży miejskiej
13
MAR
2014
Demokracja Bezpośerdnia - nowa jakość w polityce http://www.joemonster.org/art/16175/Nietypowy_list_do_Strazy_Miejskiej?fb_action_ids=513583845331326&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%22513583845331326%22:10150171518515219%7D&action_type_map=%7B%22513583845331326%22:%22og.likes%22%7D&action_ref_map=%5B%5D
STRAŻ MIEJSKA M. ST. WARSZAWY
Kliknij aby zobaczyć wiadomości z archiwum.
Da So
Nie spotkałem ani jednego kulturalnego strażnika... sama hołota i odrzuty z policji. Od kontroli ruchu drogowego jest policja, a od weryfikacji parkometrów, to niech sobie miasto zatrudni kontrolerów jak MZK. A SM na bezrobocie bez prawa do zasiłku!
72 · 14 lutego 2013 o 14:06

To Tylko Ja
naprawdę, nie pisz już nic więcej i nie kompromituj się swoją wiedzą i inteligencją
2 · 1 kwietnia 2013 o 17:51

Adam Pojedyński
A dlaczego nie może Da So wyrazić swojego zdania? Lubisz pewnie "zamordyzm" i zakazy wypowiadania się.
24 · 10 kwietnia 2013 o 08:32

Michał Lis · Pracuje w firmie: PGNiG
albo jest ze SM :)
15 · 11 kwietnia 2013 o 12:48
Zobacz 2 więcej

Maciek Kokot · University of Nottingham Malaysia Campus
Służba Parapodatkowa RP. Odkąd dostali uprawnienia do nękania kierowców to nie ma kto się zająć psami srającymi mi bezpośrednio na buty, za to nagle przejazd przez pusty Most Śląsko-Dąbrowski jest zbrodnią przeciwko ludzkości. Litości.
2 · 28 marca 2013 o 14:15

Arno Schotmans
Dwa razy ZA (za referendum, za likwidacji). Nie ze względu na liczba fotoradarów, bo to że jest ich coraz więcej jest spowodowane przez kulturę jazdy polaków (a raczej jej brak). Nie widzę natomiast sensu w utrzymaniu drugiej formacji (podobno drożej niż policji).
28 marca 2013 o 23:40

Michał Wolski
SM została na początku stworzona tylko po to by sprawdzać czy śnieg nie zalega na chodnikach, czy cieć odśnieżył chodnik przed blokiem, czy blok ma widoczny numer budynku itp itd ;) a mendy sie panoszą i jeszcze zatrzymywać pojazdy mogą to wstyd normalnie dla każdego obywatela !!!
33 · 25 lutego 2013 o 19:00

Adam Pojedyński
Za komuny była uboższa wersja strażników -- ORMO.
12 · 10 kwietnia 2013 o 08:33

Konrad Kwiatkowski · Białołeka, Warszawa, Poland
Nie prawda. Utworzyli ich zeby ziomalkom i kolesiom dac ciepla fuszke...
2 · 1 maja 2013 o 09:50

Slawomir Jaskiewicz · Lublin, Poland
co bede komentowal jesiem ZA
Nie lubię · 14 · 27 stycznia 2013 o 09:01

Marcin Kozera · Obserwuj · Pracuje w firmie: MBank Polska
no może skończą się ich rządy i ktoś w końcu przestanie im płacić z naszych kieszeni. Jak ich potrzeba to ich nie ma są tylko mocni w łapaniu kierowców i staruszek które sprzedają koperek żeby dorobić sobie do emerytury , won straż z naszego miasta, Miasto wolne od strażników :)
13 · 25 lutego 2013 o 08:55

Łukasz Zawadzki · Europejska Wyższa Szkoła Informatyczno-Ekonomiczna w Warszawie
Dokładnie, jak grupa najebanych Cie zaczepia to ich nie ma, ale jak jest komu mandacik wlepic to pierwsi. Pasożyty i nieudacznicy zyciowi, którzy w ten sposób poprawiają sobie swoja samoocenę. ZLIKWIDOWAĆ
10 · 20 kwietnia 2013 o 18:52

Sławomir Wolszczak · L.O im B. Bieruta w Przysusze
Ostatnio 2 obiboków z SM stało przy wyjeździe z Dworca Zach. i czepiali się wyjeżdżających kierowców samochodów .Oni na prawdę nie wiedzą co mają robić w tej pracy .Zlikwidować SM w całym kraju niech budują drogi.
31 stycznia 2013 o 18:55

Paulo Kileo
na bruk bydło.. do łapania kirowców za brak opłat na par. można zatrudnić kogo innego za połowę mniejszą kasę.
1 · 3 lutego 2013 o 19:59

Elżbieta Fiszer · Pracuje w firmie: Getin Noble BANK SA
za brak opłat mandaty wystawia ZDM a nie Straż wiejska:) ale jesteśmy ograniczonymi ludżmi i nie rozróżniamy tych dwóch oddzielnych instytucji:)
1 · 11 marca 2013 o 21:50

Wojciech Jan Kaczmarek
super, jestem za!
3 lutego 2013 o 15:54

Bartosz Wróblewski
chcę referendum
6 lutego 2013 o 00:16

Zenon Jerzy Maron · Najbardziej aktywny komentator
Straż Miejską trzeba zamienić w Policję Miejską, mającą zadania obecnej prewencji, którą zajmuje się liczna grupa policjantów.
1 · 12 lutego 2013 o 13:18

Jarosław Jastrzębski · Rakowiec, Warszawa, Poland
Czym prędzej tym lepiej.
1 · 25 lutego 2013 o 17:24

Krystian Chról · Obserwuj · Animator w firmie Familijni
Przecież straż miejska to tacy dozorcy w mundurach, tylko, że niestety zapomniano o tym i chopaki zaczęli się rządzić.
26 lutego 2013 o 09:25

Damian Trzmiel · CIX LO im Heleny Modrzejewskiej
usunąć
2 · 3 marca 2013 o 15:56

Tomek Jackowski · Master of Disaster w firmie NATOLIŃSKA LECZNICA WETERYNARYJNA
użyłbym dosadniejszego stwierdzenia ale napisze tylko tyle
czas aby ci panowie i panie przestali się panoszyć za nasze pieniadze - wypier........... na drzewa . Pieniadze które biora głównie za ganianie staruszek z kwiatkami i źle zaparkowane samochody dać Pilicji !!!
27 lutego 2013 o 23:33

Marek Kacprzak · Pracuje w firmie: HP
super inicjatywa!
1 · 3 marca 2013 o 13:33

Krzysztof Wojtaszewski · Obserwuj · Najbardziej aktywny komentator · Prezes w firmie Verte Avenue
Nie potrzebujemy chyba podziału służb mundurowych na policję i straż miejską. Funkcję straży miejskiej posiadają policjanci prewencji, więc po co straż straż miejska?
3 marca 2013 o 17:11

Grzesiek Cichy
Pod telefonem, jak coś zgłosić, to owszem mili są.
6 marca 2013 o 15:57

Elżbieta Fiszer · Pracuje w firmie: Getin Noble BANK SA
jak się z strażnikami porozmawia to mówią wprost że są zarządzani przez emerytowanych Policjantów, Borowików,
itp.którzy wdrażają statystyki. więc należało by pierw wywalić EMERYTÓW i zmienić priotytety.
1 · 11 marca 2013 o 21:47

Remigiusz Bachorski · Obserwuj · Najbardziej aktywny komentator · University of Zielona Góra
Wywalenie SM nic nie zmieni wtedy, od razu powołają coś równorzędnego o innej nazwie.
28 marca 2013 o 16:29

Tomasz Sowiński · Pracuje w firmie: Skanska S.A.
Dokładnie, zresztą już o tym napisałem - tak właśnie będzie.
10 kwietnia 2013 o 09:23

Andrzej Librowski · Warsaw, Poland
jestem za , mówienie o ilości interwencji w setkach tysięcy to blamaż , ale jak te informacje wyglądają to już Pani rzecznik nie mówi , ściganie emerytów z paroma kwiatkami , ale już" lewych parkingowych nie ruszą " mówię o tych pod Halą Mirowską , a najfajniejszy przykład parking Śródmiejskiej Spółdzielni Mieszkaniowej obraz nędzy i rozpaczy / góry śmieci / i to wszystko za świeżo odremontowanym Pałacu Lubomirskich
8 lutego 2013 o 10:59

Tobiasz Piątek · Mieszkaniec w firmie Big Brother
ile czasu minie nim nasi popaprani politycy , pojmą że kasa z mandatów , za parkowanie lub sprzedawanie pietruszki pod metrem nie jest pro,,,? jestem Zaaaaaa
13 lutego 2013 o 20:54

Sylwia Duda
to jest policja, której nie pykło i za to się mszczą będąc burakami dla ludzi
16 lutego 2013 o 23:05

Roh Sewa · Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, ZUT
jestem za miasto zaoszczedzi popieram to w 1000000%
17 lutego 2013 o 00:57

Maciej Lach · LAME w firmie Nayak Aircraft Services
Brak mi słów żeby ich odpowiednio określić. Dlatego krótko, JAK NAJBARDZIEJ ZA!
25 lutego 2013 o 11:54

Marek Słowikowski · Warsaw University of Technology
Proponuję zatrudnić bezrobotnych dziadków parkingowych do kontroli opłat za parkowanie. Oni znakomicie spełniają swoje zadanie na parkingach, a kultura osobista większa niż tych strażników z bożej łaski.
9 marca 2013 o 16:55

Jan Snajper Nowak · Najbardziej aktywny komentator · Przewodniczący Rady Wydziałowej Informatyki w firmie PJWSTK
przeciez juz tak jest, oni pracuja w zdm
23 maja o 09:56

Marcin Zywek
zeby hitler ze stalinem zyli to juz dawno by nierobow odstrzelili . nieroby i kupa choloty . odrzut , nie mogli dostac sie wyzej to ochlapy zbieraja bo do niczego wiecej sie nie nadaja
14 marca 2013 o 22:39

Jacek Walkowicz · Warsaw, Poland
Rozwiązać hołotę. Na zbity ryj wypieprzyć wszystkich. Dać zakaz przyjmowania tych wieśniaków i nierobów do policji. Wszyscy to same kurwy i chwasty a jak to było w Psach2 - wyrwałem chwasta i z nimi też tak trzeba wyrwać i do rynsztoku
15 marca 2013 o 14:56

Magda Surma · Pracuje w firmie: Szpital Grochowski
jestem za...i to bardzo!!!
15 marca 2013 o 15:06

Votepush
Swoje zdanie możecie również wyrazić tutaj http://votepush.com/p/0zzy0B47B--0
20 marca 2013 o 17:55

Zlikwidować Straż Miejską
Publikujemy u siebie i zachęcamy do lajkowania!
2 · 28 marca 2013 o 12:32

Krzysztof Goliński · Obserwuj · Zespół Szkół im. Michała Konarskiego
WON !
23 marca 2013 o 15:26

Marcin Kamyk Kamishi
http://marcinkaminski.bedzin.pl/blog/jak-zaprosic-wszystkich-znajomych-na-wydarzenie-na-facebooku/
2 · 1 kwietnia 2013 o 02:49

Karolina Kowalczyk · Staż ;) w firmie SKM Warszawa
Nie tylko fotoradary - te mendy o wszystko sie czepiaja nie tam gdzie trzeba..
1 kwietnia 2013 o 05:34

Konrad Słomka · Pracuje w firmie: Poczta Polska
Ja bym zawęził ich uprawnienia. Nie zgodzę się tez z opiniami, ze to co robia to tylko " czarna dupa". Jest kilka obszarów w których mogliby byc dobrzy (zaznaczam mogliby). Koncepcja " community policing" jest stworzona jakby specjalnie dla nich lecz efekty sa niewidoczne. Mieszkam w centrum W-wy i chcialbym znac straznika odpowiedzialnego za wspólpracę ze społecznosciami lokalnymi. Tu tkwi problem Z WYJŚCIEM DO SPOŁECZNOŚCI I POZNANIE JEJ PROBLEMÓW i wspólpraca w obszarach istotnych dla danej społeczności.......
28 marca 2013 o 16:22

Remigiusz Bachorski · Obserwuj · Najbardziej aktywny komentator · University of Zielona Góra
Nie jestem z Warszawy ale życzę wam zwycięstwa w tej sprawie.
28 marca 2013 o 15:16

Jadwiga Ostrowska
ciekawe do kogo będziecie dzwonić jak beztroscy kierowcy pozastawiają wszystkie przejścia dla pieszych...chodniki, którymi usiłuje każdego dnia przejść z wózkiem z małym dzieckiem, jak zapadnie się gdzieś chodnik i będzie dziura, w którą może wpaść wasze dziecko, odkryta studzienka kanalizacyjna i inne bzdety - policja przyjedzie - raczej bym na to nie liczyła...praca podła, nikt i tak nie doceni ale kto inny to zrobi???
28 marca 2013 o 22:41

Sandra Karolina Maria Nowak · ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO w firmie Samorząd ZS 10. im Stanisława Staszica
Napewno nie Straż Miejska :)
1 · 2 lipca 2013 o 00:21

Bartek Osytek · Pracuje w firmie: Baseball
Ja ostatnio jednym uciekłem, pier..le nie zatrzymam się im nigdy, niech mnie gonią-panda czy innym parchadłem.
29 marca 2013 o 08:58

Felipe Alwaro JØniuczy · Obserwuj · Najbardziej aktywny komentator · Krul Pijanistów w firmie Warszawska Wyższa Akademia Pijanistyki
Powinni im dać worki i kije bo do niczego innego się nie przydają. Jak piwo pijesz w parku to 6 się znajdzie a jak po ryju ktoś cie wali to żadnego w promieniu kilometra.
Codziennie widze jak siędza w samochodzikach i żrą kebaby albo siedza w budach z chińskim żarciem. A za ich pensje płacą podatnicy czyli zwykli ludzie...
Często nie mają nawet podstawowego wykształcenia ani podstaw jezyka angielskiego przez co nie potrafią pokierować turysty 2 przecznice dalej...
Dostali niebieskie koguty i nowe prawa i się panoszą jak Texas Rangers...
Żeby uciec przed nimi wystarczy pojechać windą na doł i na góre... wiec część nawet rozumem nie grzeszy (chodzi mi o unikanie nagminnych kontroli które przeprowadzają aby wyrobić dzienną norme)
Albo Zbierają Śmieci albo oni pójdą na śmietnik takie jest moje zdanie...
(Nie mam na celu obrażania funkcjonariuszy Straży Wiejskiej tylko metod ich działania czy raczej nie działania. To tylko obciążenie funduszu państwa kolejnym niepotrzebnym wydatkiem...

Jestem osobą uczącą się czyli młodą, przez straż miejską średnio trace 3-4h życia tygodniowo na ich kontrole które są przeprowadzany w żałosny sposób
nie umiejętniej obsługi nowego sprzętu czy zwyczajnej głupoty strażników którym muszę literować po 8 razy nazwisko (na całe szczęście mam już dowód i nie musze...)
1 · 3 kwietnia 2013 o 21:41

Felipe Alwaro JØniuczy · Obserwuj · Najbardziej aktywny komentator · Krul Pijanistów w firmie Warszawska Wyższa Akademia Pijanistyki
Zapomniałem dodać że ich ulubionym zajęciem jest nieudolne ganianie kwiaciarzy na metro centrum :)
Przy czym byłem raz świadkiem brutalnej interwencji, jeden handlarz został skuty i pospolicie pierdolnięty o glebę po czym funkcjonariusz przycisnął go kolanem po twarzy do ziemi... a handlarka na wózku inwalidzkim została przewrócona doznając kontuzji. Swoją drogą chyba nieźle dostali po dupie handlarka dostała nowy wózek inwalidzki ale nie wiem czy od Straży Wiejskiej aczkolwiek była spora ilość świadków oraz filmów kręconych telefonami.
3 kwietnia 2013 o 21:45

Leszek Temporale · Wyższa Szkoła Nauk Społecznych Pedagogium Warszawa
Straż miejska to głupie buraki którym się wydaje że wszystko mogą. A tak naprawde tylko szkodzą społeczeństwu nieroby jeb..ane.
2 · 12 kwietnia 2013 o 03:07

Piotr Wilanowski · Pracuje w firmie: Warsaw Sharks
Zdecydowanie jestem za likwidacją, lepiej te pieniadze dać Policji.
2 · 18 kwietnia 2013 o 18:41

Aleksandra Lilith Widelska · Pracuje w firmie: Masterbuilder i animator dzieciecy w firmie LEGO
Ostatnio taki obrazek na puławskiej: godz 14, zachlany facet uwalony w swoich fekaliach idzie po ulicy i klnie na cały regulator, zaraz przy parku wiec wokół pełno matek z dziećmi, idzie patrol SM mija go i podchodzi do starszej pani sprzedającej tulipany, ja się pytam WTF??? Próbowałam się dodzwonić w sprawie usunięcia pana z ulicy ale po 5 min czekania na "konsultanta" stwierdziłam że mam dość.
2 · 21 kwietnia 2013 o 13:39

Andrzej Słonawski · Obserwuj · Dziennikarz - Wydawnictwo 3obieg.pl w firmie Non-Profit
no jasne. choćby za ostatnią bezprawną opłatę parkingową. Ku..wa, osobie niepełnosprawnej.
1 · 25 kwietnia 2013 o 18:49

Hubert Mathis · Warsaw, Poland
Kompletnie zbędna "formacja" z ludźmi zakompleksionymi,którzy nie dostali sie do policji.
1 · 27 kwietnia 2013 o 17:04

Paweł Góraj
>3 mandatów za parkowanie na osiedlu strzeżonym w strefie miejsca postojowego 15min. Życzliwi/y - konfident osiedlowy donosi, reakcja SM natychmiastowa. Uwaga robią zdjęcia potwierdzające czas postoju (2 zdjęcia). Przecież zakupy z marketu trzeba jakoś wnieść do mieszkania.A g...a po pieskach nie ma kto sprzątać.
Ja tez chciałem zgłosić źle zaparkowany radiowóz Police, <2m od skrzyżowania, pod nr 986 nie miał kto przyjąć zgłoszenia zostałem poproszony o bezpośredni telefon do jednostki najbliższej lokalizacji danego skrzyżowania - i co może jeszcze sam powinienem podejść zwrócić uwagę wypisać mandacik.
Zgłaszam brak odśnieżonego miejsca postojowego płatnego, nie ma kto odśnieżyć przez tydzień, jak stanąłem zepchnąłem zaspę śniegu dostałem momentalnie mandat za brak opłaty parkingowej "za co?"
Zbędna administracja.
25 kwietnia 2013 o 22:45

Jan Stefanowicz
Straż Miejska do likwidacji nie tylko w Warszawie , ale w całej Polsce.
To jest wielki niewypał , nie będę podawał, przykładów , miejsca by zabrakło.
Jestem za referendum w tej sprawie.
26 kwietnia 2013 o 18:51

Joanna Czekalska · Praga, Warszawa, Poland
jestem za ! jednak trzeba wiedzieć że oni te mandaty wypisują bo "ktoś" im karze a wielu fajnych ludzi może stracić pracę ..
26 kwietnia 2013 o 21:18

Grzegrz Woj
Niech się w UP rejestrują. Mnie nie są potrzebni
26 kwietnia 2013 o 19:16

Jul Ber · Najbardziej aktywny komentator
To co się dzieje w okoligo miasta
26 kwietnia 2013 o 18:58

Wacław Grzesiewicz · Uniwersytet Warszawski
Koniecznie musimy się pozbyć darmozjadów
27 kwietnia 2013 o 09:42

Jerzy Marcin Nowacki · Pracuje w firmie: Mechanik pojazdów samochodowych
Powinni skasować bande darmozjadów bez znajomości przepisów a uwarzają się za niewiadomo kogo pozatym jaki sens trzymania czegoś z czego miasto nie ma pieniędzy za mandaty biorą kase dla siebie, policja oddaje dużą cześć z mandatów do kasy miasta i im się nalerzą pieniądze na dotacje i szacunek, zlikwidować straż miejską i dać te pieniądze policji z tego co wiem w przepisach jest że na miejscu wypadku lub jakiegoś zajścia oni powinni być pierwsi w celu zabezpieczenia miejsca wypadku itd. a widziałem kilka razy jak mijali takie zajścia uwarzając że nic nie widzą ale takich przykładów jest dużo.
1 maja 2013 o 20:28

Waldemar Szulc · Politechnika Warszawska
Zlikwidować to towarzystwo nierobów i darmozjadów. To formacja szkodliwa dla Warszawy. Mam szereg zdjęć tych "fachowców" ze SM od bezpieczeństwa. Wstyd, że Magistrat tego nie widzi lub nie chce widzieć.
1 · 9 maja 2013 o 20:22

Jacek Kowalczuk · Wydawca, lektor w firmie TV
Zlikwidujmy tę formację - Straż Miejską !! Ona została powołana po to, żeby POMAGAĆ NAM - mieszkańcom Warszawy, ale teraz - gdy ktoś potrzebuje pomocy, oni udają że nie widzą, za to zajmują się TYLKO MANDATAMI!!! A TOBIE - obywatelu - pomoże tylko POLICJA ! Straż Miejska są to TRUTNIE (płci obojga), które opłacamy Z NASZYCH PODATKÓW, a które NAS tylko PRZEŚLADUJĄ. PRZEKAŻMY te miliony, które płacimy teraz TRUTNIOM czyli SM - DLA POLICJI, a ta - jako KOMPETENTNA formacja będzie dbała o NASZE BEZPIECZEŃSTWO , a nie będzie nas karała za jazdę z prędkością 65/h przy ograniczeniu do 50/h - bo wszyscy wiemy, że 50/h jechać się nie da !!! ZLIKWIDUJMY STRAŻ MIEJSKĄ - DARMOZJADÓW !!
3 · 16 maja 2013 o 02:21

Arkadiusz Kamiński · Najbardziej aktywny komentator · Warsaw, Poland
Dla mnie straż miejska jest to dziwny twór który w niczym nie pomaga przybywając na interwencje za późno nie znający przepisów i nigdy nie wie o co chodzi wolał bym aby policja była po likwidacji straży miejskiej bardziej dofinansowana ci przynajmniej znają jako tako przepisy i pomagają a nie przyjeżdżają aby tylko pogadać .
1 · 11 maja 2013 o 23:20

Adam Bejgier · Obserwuj · Roznoszenie gazet w firmie Kaufland Polska
Dzis zatrzymala mnie straz miejska bo dostalem od nich mandat w wysokosci 100zl darmozjady jebane! Oni sa tutaj tylko niezbedni.Jestem za likwidacja SM!.
20 listopada 2013 o 11:30

Artur Pałasiewicz · Najbardziej aktywny komentator · Pracuje w firmie: Nieważne
Straż Miejska zapomniała, do czego była powołana... Od początku były propozycje powołania za te pieniądze policji municypalnej, podlegającej POLICJI, nie samorządowi. Zresztą, komu oni teraz podlegają? Sobie... :-) Kiedyś były patrole "z buta", na rowerach (które cholernie się psuły), ale patrole były na ulicach, w parkach-czyli tam, gdzie być powinny. A teraz - radiowoziki, koguciki, pistoleciki (bo tego też chcą). Mało kto pamięta, że powodem rozbudowania SM był argument, że to SM ma strzec budynków Urzędu Miasta i urzędów dzielnic, miała też SM konwojować wartości pieniężne urzędów (to uzasadnienie do pistolecików). A teraz miasto płaci (zapewne spore) pieniądze firmom ochroniarskim. A pieski jak s...ały tak nadal to robią, a ich właścicieli nikt nie niepokoi. No bo jak - wjeżdżać samochodem na chodnik ???? :-)
2 · 29 listopada 2013 o 21:42

Mędrzycka Pandora · Najbardziej aktywny komentator
Straż miejska nie ma co robić, więc szuka uczniów na wagarach. Ostatnio spotkała mnie przykra sytuacja: jakiś czas temu byłam rano na pobieraniu krwi. Po wyjściu z przychodni, muszę przejść na przystanek do szkoły. Nagle stanęłam, aby sprawdzić, czy wacik nadal jest na ranie, a tu podchodzi dwóch panów i pytają "dlaczego nie jesteś w szkole?". Kiedy im tłumaczę, traktują mnie po CHAMSKU i bez KULTURY OSOBISTEJ. Kiedy pokazałam im skierowanie na kolejne badania, w końcu odeszli bez słowa. Bez przepraszam, którego są mi do teraz winni, za potraktowanie mnie jak przestępcy. SM ktoś powinien nauczyć, żeby mniej szczekali, a więcej robili. Mogliby w końcu dokarmiać bezdomne zwierzęta, albo sprawdzać czy na drogach wyjazdowych z osiedli są dobrze posypane piaskiem drogi :)
3 · 23 grudnia 2013 o 20:17

Jasiu Tacata
straz miejska nie jest nikomu potrzebna jebac ja
1 · 23 grudnia 2013 o 17:13

Konrad Jastrzębski · Pracuje w firmie: Senator of Naboo
tylko mandaty za byle co potrafią wystawiać bo premia większa a jak przyjdzie co do czego to ich nie ma banda pasożytów nic więcej nie zdążyło mi się nigdy bym z ziomkami na osiedlu się browara napił a policja wlepiła by mi mandat a te .... zawsze a nie ma wybacz ze pogoda ładna ze na chwile tylko z ziomkiem się po pracy widzimy . pis ich je ...ł pozdro
5 · 13 stycznia o 11:54

Dariusz Jerzak · Obserwuj · Pracuje w firmie: Oscar Sp z oo
Sądzę, że Straż Miejska to przede wszystkim ileś etatów, które są w dyspozycji rządzących miastem i są rozdawane dla znajomych królika. Są to niepotrzebne koszty, które ponosimy jako mieszkańcy. Podstawowe zadanie to wlepianie mandatów za parkowanie. Myślę, że zaoszczędzone pieniądze można przekazać do służb, które wykorzystają je efektywniej ( policja, straż pożarna)
6 · 1 lutego o 10:41

Marek Rechowicz · Sosnowiec, Poland
Brawo .
1 lutego o 12:43

Etyk Espeer · Warsaw, Poland
Haha pozytywnie wlasnie dolaczac do referendum jednoczesnie otwierajac kolejna koperte z Kredytowej 3. Drogi "oddziale terenowy" wasz czas sie konczy. Buraki i chamy w nowych chevroletach do ciezkiej cholery nie jestescie ludzmi pracujacymi! Dozorcy w blokach pracuja, facet ktorego skopaliscie na patelni sprzedajacego truskawki pracowal, sprzedawca waty cukrowej ktorego nawyklinaliscie i uszkadzajac sprzet zabraliscie ze soba tez pracowal. Cos co szweda sie bez celu i uprzykrza innym zycie nie jest czlowiekiem jest to wsza, pasozyt, kleszcz ktory napompowal sie a my nie mamy pensety ani wystarczajacej wiedzy medycznej aby sie go sterylnie pozbyc. Na szczescie droga SM coraz wiecej ludzi zdobywa te niezbedna wiedze.

Niepowodzenia, dlugiego cierpienia o suchych pyskach i zycze wam zeby wasze dzieciaki tez baly sie chodzic po osiedlu spokojnie przez takich kurwiszczy jak wy ;)
1 · 20 stycznia o 14:37

Dawid Bedyniak · Operator koparki ręcznej w firmie Architektura Rowów
Zwolnić całą tą chorą instytucję w pizdu. Nie tylko w warszawie ale w każdej miejscowości. Wszystkie straże gminne czy wiejskie tak samo. Banda szmaciarzy którzy tylko mandaty potrafią wlepiać.
27 stycznia o 17:37

Artur Kowal · Obserwuj · Najbardziej aktywny komentator · Warsaw, Poland
Straży Wiejskiej mówimy NIE !!!
29 stycznia o 19:37

Andrzej Nowak · Obserwuj · Nova Warszawa
straż miejska, Policja, ochrona, po co to wszystko, kiedyś była tylko Policja i było dużo lepiej, a że pałowanie było, to ina sprawa, ale dziś ponoć Wałęsa jest za tym
1 lutego o 09:00

Epifaniusz Orzechoff · TrainStation
SM jest to formacja która miała pomagać mieszkańcom, a większości przypadków szkodzi, a przecież to my utrzymujemy to coś z naszych podatków, więc mamy całkowite prawo decydować o przyszłości SM. Jestem za likwidacją tej formacji, dodam że gdyby zmienić mundurki, a w łapki zamiast kajdanek i pałki, dać szuflę i miotłę, pożytek byłby większy i mielibyśmy szansę na czystą stolicę.
11 marca o 09:57

Małgorzata Kita-Nowak · Politechnika Warszawska
Panowie, demokracja bezpośrednia nie polega na tym aby wykorzystywać niestety wszechobecną głupotę Polaków (mamy tylko prawa, nie mamy żadnych obowiązków - przestrzeganie prawa) , rzućmy im hasło "zlikwidować straż miejską" (może zaistniejemy), dajmy obywatelom coś w zamian (więcej etatów w policji, transformacja straży miejskiej w policję miejską jak to jest w Europie itd.), Panowie każdy głupek wypłynie jak rzuci hasło "zlikwidować" , a czy ma jakąś alternatywę, obawiam się, że nie..., niestety w tym kraju polityk nie jest dla obywatela, tylko obywatel dla polityka, tylko taki dostanie się do parlamentu i od razu zapomina, że ma służyć dobru społeczeństwa, tylko myśli o dobru swoim, swojej rodzinki i kolesiostwie...
2 · 17 maja o 19:29

Basia Wesolowska · Politechnika Warszawska
Mi nigdy jeszcze straż miejska krzywdy nie zrobiła. Za parkowanie dostałam mandat bo nie miałam drobniej jak 5zł i szkoda było mi je wrzucać na 10 min stania. Drugi dostałam za spożywanie %% w miejscu publicznym a tutaj z kolei udało się ugadać niższy. Ja jako tako nic do nich nie mam. Nie będę się rejestrować, bo nie podoba mi się zaznaczanie mojej lokalizacji. Albo nick i jakieś tam mało istotne dane, które w rezultacie nie dadzą nic, albo prawdziwa petycja z pełnymi danymi
10 kwietnia 2013 o 22:58

Paweł Duda · Pracuje w firmie: TP SA
Straż miejska jak wspominaliście została powołana do pilnowania porządku typu zalegający śnieg, psie odchody na trawniku itp. a teraz to jest istna maszynka do zarabiania pieniędzy dla "krecika" Gronkiewicz Waltz - a założę się że większość z nich pije piwo na podwórku lub toleruje takowe osoby ze swoich sąsiadów. Na to się Warszawiacy nie pisaliśmy! pozdrawiam @LL
3 kwietnia 2013 o 21:01

Robert Witek · Warsaw, Poland
... USÓWAĆ PASOŻYTÓW !!!!!
4 kwietnia 2013 o 17:59

Rafał Rafał Ryszkiewicz
ŻYDOKOMUNĘ TRZEBA ZLIKWIDOWAĆ A POTEM STRAŻ MIEJSKĄ ! ! !
6 kwietnia 2013 o 10:23

Rafał Rafał Ryszkiewicz
POLACY POZWALAJĄ SOBIE W MORDĘ PLUĆ .MAJĄ TO NA CO ZASŁUŻYLI ! ! !
6 kwietnia 2013 o 20:49

Tomasz Sowiński · Pracuje w firmie: Skanska S.A.
Wrzód na dupie miasta i to za nasze pieniądze, prawda jest taka że mimo całej niechęci do tego "ciała" winę za taki stan rzeczy ponoszą wyżsi rangą urzędnicy państwowi którzy to "ciało" utworzyli, przygotowali dla niego zadania, i przyglądają się w milczeniu na cyrk który rozgrywa się na ulicach naszych miast od ładnych paru lat - jestem bardzo mocno za likwidacją Straży Miejskiej tylko zastanawiam się jakie to będzie miało skutki jeśli rzeczywiście takie referendum przyniosłoby zmianę - wg mnie większość tych obiboków zostanie wchłonięta w struktury Policji i zostanie powołany specjalny oddział ds. przestępczości chodnikowo / straganowo / parkingowo / piwkowo ławkowej sprawa zatoczy wielkie koło i wrócimy do punktu wyjścia - nie myślicie chyba że miasta zrezygnują z niebagatelnych pieniędzy jakie wpływają z mandatów wystawianych przez straż miejską...
10 kwietnia 2013 o 09:16

Piotr Kurczuk · Obserwuj · Montaż, grafika, dzwięk w firmie Telestar S.A. Telewizja iTV
Dla mnie sprawa jest jasna.... Chętnie wezmę udział w referendum.
10 kwietnia 2013 o 10:04

Marek Ślubowski · Warsaw, Poland
Do likwidacji !!! Popieram
10 kwietnia 2013 o 10:56

Robert Wolak · Obserwuj · Dział wędkarski w firmie E.Leclerc
To chamy i prostaki,chcieli dzis mnie naciagnąć na mandat bez wypisywania !Chuj im obok,bo w dupę to przyjemność !
12 kwietnia 2013 o 16:48

Harley Szeremeta · Pracuje w firmie: Wolfchild - motocykle
Dlaczego nie zlikwidowac??? A co oni robia? Zamiast pilnowac porzadku(w sensie czystosci ulic) i psich klockow w parku, czepiaja sie staruszek sprzedajacych czosnek pod spozywczym i wala im za to mandaty po 100pln a babcia do 900zl emerytury dorabia zeby na bulke chleba miala. Mieszkam w centrum wawy i malo ze wladowali mi kilka mandatow za brak oplaty parkingowej pod wlasnym blokiem to zalozyli mi blokade i zdjeli dopiero po wezwaniu przeze mnie policji bo sami sie nie kwapili. Malo tego- jestem motocyklista- wielokrotnie bylem nekany przez SM poruszajac sie po wawie motocyklem i parkujac go w roznych miejscach ale tak by nie zawadzal nikomu. I tak sie czepiali i byly klutnie. To jest typowy przyklad przerostu formy nad trescia. Jestem za likwidacjia.
12 kwietnia 2013 o 23:42

Marek Jotkowski · Zoliborz, Warszawa, Poland
To jest zbędna formacja POtrzebna tylko "głównej księgowej". Dodać kasy policji i będzie OK
13 kwietnia 2013 o 18:21

A-left Create Noire · Najbardziej aktywny komentator
Środki finansowe po likwidacji tej zbędnej instytucji można by przekierować na organizację darmowej komunikacji miejskiej dla obywateli.
15 kwietnia 2013 o 18:13

Mariusz Czaban · Obserwuj
Nie rozumiem!!! Tworzy się akcja w celu przeprowadzenia referendum o użyteczności straży miejskiej a nie było referendum o powołaniu tego stworka. Nie rozumiem! To nie tędy droga!!!! jestem zdecydowanie na NIE za utrzymywaniem tych darmozjadów ale również na NIE za utrzymywaniem darmozjadów tworzących takie struktóry, bo inne darmozjady zmuszają ich do takich działań. Jestem na NIE za utrzymywanie kogokolwiek, kto patrzy na Naszą kieszeń w celu polepszenia SOBIE bytu!
15 kwietnia 2013 o 21:55

Tomasz Pietrzak · Najbardziej aktywny komentator · Pracuje w firmie: Specialisterne Poland
do Policji trzeba zdać dość trudny test wiedzy ogólnej, do strzerzy wystarczy się 3 razy podciągnąć na drążku
16 kwietnia 2013 o 17:25

Docent Docent · Prezes, a nawet Pan Prezes. w firmie Bardzo Korzystnie Records
Byłem na mieście ostatnio. Dwa razy zaczepiony, durne przepychanki. SM? Nie wiem gdzie była, ale jak 15 minut wcześniej grzecznie z piwem na ławce siedziałem, to mandat wpadł. Jeżeli oni mają służyć jedynie wyciąganiu od nas pieniędzy to ja dziękuję za ich obecność w naszym mieście. Szkoda kasy na utrzymanie tych ludzi.
17 kwietnia 2013 o 12:46

Mieczysław Toczko · Gray William P Elementary School
Jestem kierowcą MZA pracowałem na l-716. Cztery godziny panowie strażnicy spali w samochodzie
i na pętli Cmentarz Wolski przy murze cmentarnym.
19 kwietnia 2013 o 11:55

Stanisław Jurek · Obserwuj · Akademia Techniczno-Rolnicza w Bydgoszczy
Mam kilka doświadczeń ze strażnikami miejskimi, oto one w kolejności chronologicznej:
1 - Wracając z przychodni z chorym na zapalenie pęcherza 12-letnim synem, zostaliśmy "obsobaczeni" niemiłymi słowami przez przejeżdżający patrol a syn został ukarany 100 złotowym mandatem za to, że co kilkadziesiąt metrów musiał "upuścić kropelkę". Interwencja u komendanta oczywiście nic nie dała.
2 - Wracając z zakupów podniosłem puszkę po piwie, którą ktoś wyrzucił przed moim blokiem w celu wrzucenia do śmietnika. Skończyło się mandatem za spożywanie napojów wyskokowych w miejscu publicznym.
3 - Wychodząc wieczorem po żonę na przystanek, spotkałem kolegę z sąsiedniego bloku, który wyszedł na spacer z psem. Zdążyliśmy zamienić dwa zdania, kiedy patrol zatrzymał się z pretensjami, że niby lokatorzy skarżą się że my tam stoimy i głośno rozmawiamy. Tłumaczenia nie pomogły - skończyło się mandatem.

Podobnych przykładów mam dziesiątki. Wniosek nasuwa się jeden: TA INSTYTUCJA MUSI ZMIENIĆ OBLICZE ALBO ZNIKNĄĆ!
21 kwietnia 2013 o 12:12

Dariusz Gardocki · Warsaw, Poland
Spróbuj zmusić ich do interwencji na telefonie alarmowym. Zawsze jedna odpowiedź - przekazano do realizacji.... i oczywiście nie realizują bo są w pościgu za babcią z pietruszką
25 kwietnia 2013 o 21:40

Michał Parchimowicz · Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
http://www.wiocha.pl/927476,Straz-Miejska-w-Polsce-hhehe
10 maja 2013 o 09:05

Rafał Kruchelski · WSHGiT Warszawa
A wg mnie isntytucja ta jest potrzebna tylko trzeba sprawic cos aby straznicy miejscy robili to co mieli robic w zalozeniu anie to co jest im wygodne a na pewno nie mieli byc kolejna policja podatkowa. Zrobmy cos aby robili cos na prawde dla nas - mieszkancow warszawy.
10 maja 2013 o 07:15

Robert Paluch · Wroclaw, Poland
Sami WARIACI tu się wpisują? Na całym świecie okazuje się że tylko w Polsce każą "dobrych, niewinnych, nic nie robiących obywateli"? WARCHOLSTWO NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE... PRAWDZIWA KPINA Z DEMOKRACJI. A CZYM SIĘ ZAJMUJE TEN PALIKOT I JEGO RUCH?:
- ZDJĘCIE KRZYŻA Z SEIMU - A JAK PAPIEŻEM BYŁ POLAK TO MU MAŁO TYŁKA NIE PODCIERALI WSZYSCY
- ZALEGALIZOWANIE KONOPI INDYJSKICH - ŻEBY PEWNIE DZIECIAKI W SZKOŁACH MOGŁY PALIĆ
- LIKWIDACJA STRAŻY MIEJSKICH - NO TAK JAK KTOŚ ŹLE ZAPARKUJE TO PRZYJEDZIE POLICJA;-) KTÓRA PEWNIE DA LIZAKA
POLACY ŻAL MI WAS - TRZEBA BYĆ NAPRAWDĘ DURNYM I GŁUPIM BY COŚ TAKIEGO PISAĆ. JAK TAKIE BYDŁO W AFRYCE KTÓRE NA OŚLEP BIEGNIE.
5 czerwca 2013 o 23:26

Łukasz Mądzik · Obserwuj
Oczywiście, jestem jak najbardziej za to jest 100% defraudacja naszych pieniędzy
24 czerwca 2013 o 11:09

Michał Sa · Uniwersytet Łódzki
Dzisiaj w nocy na Bielanach straż miejska zaczęła usuwać samochody z ulic które są źle zaparkowane.Z wewnętrznych uliczek na których zawsze się parkowało i nie było problemu.Mój samochód tylny kołem był już na wysokości podwójnej ciągłej i stważał zagrożenie w ruchu usunięty o 22 49.W Budynku straży na ul.Szegedyńskiej zamieszanie od rana.Stojąc w kolejce usłyszałem że holowali auta całą noc mój także.JAK ZŁODZIEJE PO NOCY WYWOZILI NASZE SAMOCHODY.
29 czerwca 2013 o 16:47

Jerzy Smolinski · Warsaw, Poland
Straż teraz jest tylko do zarabiania kasy dla miasta i najlepiej im to wychodzi przy łapaniu pijących piwko ale w pojedynkę bo gdy chłopców jest więcej to nie podchodzą ze względu na lęk przed batami szczególnie to widac w czasie meczów na LEGiI ,mocni do babci z pietruszką i kierowców którzy parkują na chodniku pod własnym domem bo nie ma gdzie zaparkować
14 września 2013 o 21:02

Daniel Fijorek · Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie
Niech likwidują myndy, dostałem 50 zł mandatu za próbę spożycia alkoholu bo niosłem piwo w ręce zamknięte i się przyczepili, albo ganiają bacie z czosnkiem, WON
2 października 2013 o 19:45

Jan Snajper Nowak · Najbardziej aktywny komentator · Przewodniczący Rady Wydziałowej Informatyki w firmie PJWSTK
to jest wymuszenie, zapewne dales sobie taki mandat wpisac...
taka ciekawostka ze zakaz spozycia jest tylko na ulicach parkach i placach, pewnie w lesie tez kiedys mandat dostales mimo ze tam wolno pic?
23 maja o 09:59

Pietrasik Przemek · Tak (town)
Nie trzeba wielkiego wysiłku dla mózgu by yorientować sie w czym rzecz ,to nic innego jak kontynuacja dawnego Zomo,tym razem w imie niby demokracji,dziwne jest to ale podobnie jak w zomo wspolczynnik mieszkanca warszawy w stosunku do jego pracy jest zerowy.Sciagani sa ludzie z zewnatrz bo maja w zakutuch palach ze cale nieszczescie ich zycia powaduja krnąbrni Warszawiacy.A dosc niech biora sie mendy do pracy i nie poniewieraja jakiegokolwiek symbolu na drelichu zwanym mundurem...
21 października 2013 o 11:55

Adam Bejgier · Obserwuj · Roznoszenie gazet w firmie Kaufland Polska
Mandat za przejscie na czerwonym za to ze nic mnie nie udezylo cale szczescie mialem farta ze ta SM mnie zatrzymala i mnie za to spisala.Nie maja co robic?Tylko zaczepiaja niektorych ludzi na ulicy.Ja bardzo bym sie cieszyl jak by nie bylo SM.
20 listopada 2013 o 11:33

Alicja Alba · XLV LO im. Romualda Traugutta w Warszawie
Chciałam zapytać co robi straż miejska na Mokotowie ?
Przed miesiącem została oddana trasa Rolna Bukowinska Domaniewska.
Zrobiono miejsca na trawniki, zatoki dla samochodó
Niestety samochody rozjeżdzają trawniki na ul Bukowińskiej i Pejzażowej
przejazd na ulicy jest ciągle zablokowany, stojacymi na pasach
samochodami, nie można wyjechać z garażu, samochody blokują zatoki dla
samochodów, rozjeżdzaja skarpę.
Może należy zlikwidować straż miejską, jeśli nie potrafi wypełniać swoich
obowiązków
Nie spotkałam nigdy przydatnego strażnika
23 grudnia 2013 o 15:51

Jan Kozlowski · Pracuje w firmie: Własna działalność
Popędzić . POTRZEBNI JAK WRZÓD NA D..... .
10 stycznia o 18:33

Jerzy Maślanka
Jestem z tymi, którzy negatywnie oceniają straż miejską w Warszawie. Przeżyłem prawie 70 lat, ale takiego upodlenia jakie mnie spotkało ze strony funkcjonariusza straży miejskiej w Warszawie Bemowo, to nie doświadczyłem nawet za czasów Polski Ludowej. Za to, że powiedziałem strażnikowi, że ładna pogoda i ładny spacer mają, oskarżyli mnie, że nie usunąłem odchodów po moim małym piesku.
Strażnik, który nie mógł widzieć , co zrobił mój mały piesek obok słupa linni wysokiego napięcia, gdyż szedł odwrócony tyłem w odległości ok. 100 m w przeciwnym kierunku, nazwał mnie gnojem i wariatem. Ciągali mnie później do komendy straży miejskiej, gdzie, czekałem kilka godzin aby kolejny strażnik miejski miał zajęcie przez godzinę spisując protokół. Następnie zajęcie miał sąd rejonowy, który rozpatrywał moją sprawę i wymierzył mi grzywnę. J... Zobacz więcej
22 czerwca o 08:14